torsdag 13 februari 2014

Uppdatering eller avveckling....

Kom på att jag faktiskt har en blogg.
Inte använd på länge....

Det finns liksom inte utrymme i mitt liv för att sitta och skriva här, livet rullar på så fort ändå.
Jag har inget behov av att dela mina tankar med alla andra, även om det främst är närmaste familjen som läser här och kanske någon vän. Minns inte om det är tillgänglig för alla heller.

Tänk lilla killen som föddes nyss på skottdagen, ja han blir faktiskt två år nästa vecka. (även om han inte har en egen dag i år). Å snart blir han storebror också. Väntar nr 3 med beräknad födsel 3 maj. (12 april om han kommer som de andra barnen). Jag jobbar mars ut, sedan blir det vila (fast frågan är om det blir någon vila med en busig 2 åring hemma och en 6 åring att lämna och hämta på skolan.... ) Mysigt blir det iaf.

Längtar till våren!
Glad Oliver!

Bebiskläder uppackade

Goa syskon

Anton mumsar på egenköpt munk på hindersmässan

Lycklig att kunna spara veckopeng och köpa det man vill ha!

 ute i snön och gungar

mysigt med sällskap

tjockismamma

1 kommentar:

  1. Regnbågsbron e enorm....får jag skriva av den och visa den på FB
    Christer Sundqvist

    SvaraRadera